wtorek, 10 grudnia 2019

SPA - czyli jak przetrwać jesień :)

W dobie wszechobecnych vlogmasów i świątecznego klimatu nieuchronnie zbliżającego nas do świąt Bożego narodzenia, postanowiłam poruszyć temat trwającej jeszcze kalendarzowej jesieni, biorąc pod uwagę, że święta coraz bliżej, a białego trzeszczącego pod podeszwami zimowego obuwia - śniegu wciąż brak, kilka porad jak przetrwać jesień. Tegoroczna jesień zaprezentowała cały swój koloryt, od złotych liści opadających na ziemię i kilkunastostopniowych temperatur, po chłód i typową jesienną szarugę. Jak poradzić sobie z jesiennym klimatemi spożytkować czas z dbałością o swoje zdrowie ? Genialnym rozwiązaniem na jesienną aurę jest kilka dni urlopu i wypad do SPA - najlepiej w nadmorskie tereny, zaletą takiego rozwiązania jest duża zawartość jodu w powietrzy jakże cennego dla naszego zdrowia. Spacery po plaży o tej porze roku ukazują nam prawdziwe dziewicze oblicze przyrody bez tłumu turystów i wszechobecnych parawanów, którymi plażowicze zawłaszczają sobie coraz większe połacie terenu każdego lata. Wyjazd do SPA w okresie jesiennym ma też swoje zalety ekonomiczne, większość hoteli w tym czasie oferuje pakiety wypoczynkowe w znacznie niższych cenach niż w okresie letnim, co oznacza, że możemy zrelaksować się i spędzić miło czas za bardzo rozsądne pieniądze. Na koniec kilka zdjęć wykonanych pod koniec listopada :)








17 komentarzy:

  1. Dzięki za wszystkie pozostawione komentarze :)
    Thanks for all your Comments :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos! Autumn is the best season! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie jesień to najlepszy czas na wyjazd do Spa :) Piękne fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty photos! Love these forests covered in autumn leaves.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę spędzić czas aktywnie niż wyjeżdżać do SPA. jakoś zupełnie mnie to nie kręci :P jesień była w tym roku bardzo ładna dopóki nie poszarzała i się nie rozpadało :)
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, dlatego w takich miejscach stawiam przede wszystkim na basen, siłownie czy długie spacery po plaży :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dla mnie wystarczy herbata z imbirem, miodem i sokiem malinowyn oraz komplet grubych swetrów. W tym roku jesień mi tak szybko minęła (czy też mija), że nawet nie musiałam się zastanawiać nad tym, jak ją "przetrwać". Zdjęcia bardzo ładne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj marzy mi się SPA ;) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia:) ja tam lubię jesień, to chyba oprócz wiosny moja ulubiona pora roku:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała się wybrać do SPA :) Zdjęcia bardzo ładne, lubię jesień ale chcę już śnieg i zimę :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. SPA potrafi człowieka odprężyć :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień bardzo lubię, mam mnóstwo umilaczy, które sprawiają, że jest bardzo miła i przyjazna, jednak do SPA wybrałabym się z ogromną ochotą. Przydałoby mi się trochę odpoczynku i porozpieszczania :))
    Zdjęcia przepiękne :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypad do SPA to zawsze dobry pomysł, byłam we wrześniu i było cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że jesień się kończy :) Z niecierpliwością wyczekuję wiosny, choć to jeszcze długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz to prosimy o post jak przetrwać obżarstwo świąteczne:D

    OdpowiedzUsuń